joi, 23 iunie 2011

circle

fara adaos de cuvinte comerciale sau siropoase te parasesc...e timpul sa imi upgradez cunostiintele cu privire la tine,timpul mi te-a transformat intr-o carte veche citita din scoarta-n scoarta care intr-un final m-a facut sa scriu si eu despre tine .ca un abur te-ai lipit de peretii rezistenti ai sufletului meu,dar timpul rece te va sterge.nimic nu e nou sub soare,si totusi...ramai cu bine ascunsa,dulce minciuna pe buzele naivitatii fara cusur.ma orbisei cateva momente bune,dar flash-ul e intunecat acum.prezentul te face sa descoperi,sa asimilezi,intotdeauna.ti-am daruit ,ti-am cerut,ti-am plans pe umerii goi si am pictat singuratate in doi,fara sa inteleg rostul...te-am invinovatit pentru tradare,pentru neintelegere,am creat presiune,nonsens,asteptare.but someday we will shine in our certitude and state of minds,deci iti spun din nou,bine ai venit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu