joi, 30 iunie 2011

pieces of sweet me and you.

franturi din tine in minte,franturi de lumina calda in miez de noapte ,fara de care nu s-ar face zi cu miros de lumanari parfumate,fete ciufulite si calme ,pupile dilatate si piele calda.Si nu mai cred in etern,cred in povesti,in prezent colorat si aspiratii spre absolut,in timp decalat si pasi marunti .As mai adauga putina culoare tabloului dar imi lipseste personajul din poveste...ma multumesc cu oglinzi ce imi arata neadevaruri in care niciodata nu ma complac,doar le privesc pentru o vreme...corzi frumos acordate,sunete inalte ,pe care nu le ingadui timpul de a cobori.Le pictez pe suflet si ma strecor afara sa le privesc,cu obiectivism .Tu stii tot,eu pe jumatate,pentru ca am decalat timpul ,am intersectat emotii puternice si scurte cu gravitatia rationalului.M-am regasit undeva la mijloc,imbracata in vise mari si realitate marunta.Dar nu am uitat sa exist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu